WebHaritalarHaberlerMailDiskGörselVideoÇeviri
Giriş
Ctrl öncekisonraki Ctrl

Yandex'e giriş yapmayla ilgili sorunlar

Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum

Giriş yapma hatalarıyla karşılaştığınızda Yandex.Pasaport talimatlarını izleyin. Aşağıda her bir hata için kapsamlı öneriler verilmektedir.

Kullanıcı adı ve şifre yanlış! Giriş denemesi başarısız oldu.

Kullanıcı adını ve şifreyi doğrudan Yandex.Pasaport sayfasında girmeyi deneyin.

Caps Lock tuşunun basılı olmadığından ve İngilizce klavye düzeninin (Rusça değil) yüklendiğinden emin olun. Bazı programların (örneğin, Punto Switcher) klavye düzenini otomatik olarak değiştirebileceğini unutmayın.

Kullanıcı adını ve şifreyi klavyeden girin; panodan kopyalamayın. Yanlışlıkla fazladan bir boşluk karakterini kopyalayabilirsiniz ve giriş bu nedenle başarısız olabilir.

Bu kullanıcı adına sahip bir kullanıcı yok

Bu kullanıcı adına ait kayıt bulunmamakta ya da daha önce silindi.

Destek Ekibi'ne başvurmadan önce kullanıcı adınızın yazılışını kontrol edin:

  • Kullanıcı adı yalnızca Latin harflerinden, rakamlardan, noktalardan ve tirelerden oluşabilir.
  • E-posta adresi giriyorsanız adresi doğru belirtin: <kullanıcı adınız>@yandex.com.tr.
  • Yalnızca Yandex.Mail adresi kullanılarak giriş yapılabilir; Gmail veya Mail.ru adresleri kesinlikle işe yaramayacaktır.

Kullanıcı adınız engellendi!

Kullanıcı adını doğru belirttiğinizden emin olun. Kullanıcı adının doğru olup olmadığından emin değilseniz, hata mesajında sağlanan bağlantıyı kullanarak hizmet desteğine başvurun.

Cookies (çerezler) hatası

Tarayıcınızda cookie dosyalarının işlenmesi devre dışı bırakılmışsa Yandex'e giriş yapılamaz. Bu ayar Yardım bölümünde ayrıntılı olarak açıklanmıştır Cookies.

Hiçbir yol işe yaramıyorsa

Şifrenizi Erişim yenileme sayfasında yenilemeyi deneyin.

Şifreyi otomatik olarak kurtarmak, hizmet desteğine başvurmaya kıyasla her zaman daha basit ve hızlı bir yöntemdir. Bu nedenle, tüm kullanılabilir seçenekleri deneyin. SMS veya e-posta adresi aracılığıyla erişimi geri kazanma sizin durumunuzda kullanılamıyorsa, güvenlik sorusunun yanıtını hatırlamaya çalışın. Güvenlik sorusunu yanıtlarken, yanıtı doğru ve gerekli klavye düzeninde girdiğinizden emin olun.

Erişimi geri kazanma denemeniz başarısız olursa hizmet desteğine başvurun.

Şifremi unuttum

Şifre yenileme prosedürünü izleyin.

Güvenlik sorusunun yanıtını unuttum

Gizli soru değiştirme sayfasında kontrol ederek sorunun yanıtını kendiniz hatırlamaya çalışın. Yanıtı doğru girdiğinizden ve klavye ayarlarınızı doğru seçtiğinizden emin olun.

Doğru yanıtı hatırlamıyorsanız size Destek Ekibi'ne başvurmak için özel bir form sunulacaktır.

Kullanıcı adımı unuttum

Erişim yenileme sayfasında Kullanıcı adı ya da e-posta alanının altında ipucu bulunur Belki, <tahmin edilen kullanıcı adı>?. Yakın bir zamanda bu bilgisayardan Yandex'e giriş yaptıysanız ipucu işe yarayabilir. İpucu içe yaramıyorsa, kullanıcı adını kendiniz hatırlamaya çalışın.

Ayrıca iletişim kurduğunuz kişilere elektronik posta adresinizi, Moy Krug profilinizi veya Ya.ru günlüğünüzün adresini sormayı deneyebilirsiniz.

Klavye