WebHaritalarHaberlerMailDiskGörselVideoÇeviri
Giriş
Ctrl öncekisonraki Ctrl

Yandex'e giriş yapmayla ilgili sorunlar

Kendi kullanıcı adımla kullanıcı girişi yapamıyorum

Giriş yapma hatalarıyla karşılaştığınızda Yandex.Pasaport talimatlarını izleyin. Aşağıda her bir hata için kapsamlı öneriler verilmektedir.

Kullanıcı adı ve şifre yanlış! Giriş denemesi başarısız oldu.

Kullanıcı adını ve şifreyi doğrudan Yandex.Pasaport sayfasında girmeyi deneyin. Caps Lock tuşunun basılı olmadığından ve İngilizce klavye düzeninin (Rusça değil) yüklendiğinden emin olun.

Not. Kullanıcı adını ve şifreyi klavyeden girin; panodan kopyalamayın. Yanlışlıkla fazladan bir boşluk karakterini kopyalayabilirsiniz ve giriş bu nedenle başarısız olabilir.

Bilgisayara ve ister telefonlarına kurulabilen Punto Switcher gibi bazı otomatik düzeltme programları girdiğiniz karakterleri veya karakter setlerini değiştirebilir, noktalardan sonra boşluk ekleyebilir veya başka otomatik düzeltmeler yapabilirler. Giriş şifrenizi yazmadan önce bu programların devre dışı olduğunu veya en azından bu programlarda istenmeyen düzeltmeler yapılıp yapılmadığını kontrol etmenizi öneririz.

Bu kullanıcı adına sahip bir kullanıcı yok

Bu kullanıcı adına ait kayıt bulunmamakta ya da daha önce silindi.

Destek Ekibi'ne başvurmadan önce kullanıcı adınızın yazılışını kontrol edin:

  • Kullanıcı adı yalnızca Latin harflerinden, rakamlardan, noktalardan ve tirelerden oluşabilir.
  • E-posta adresi giriyorsanız adresi doğru belirtin: <kullanıcı adınız>@yandex.com.tr.
  • Yalnızca Yandex.Mail adresi kullanılarak giriş yapılabilir; Gmail veya Mail.ru adresleri kesinlikle işe yaramayacaktır.

Kullanıcı adım engellendi!

Kullanıcı adını doğru belirttiğinizden emin olun. Kullanıcı adının doğru olup olmadığından emin değilseniz, hata mesajında sağlanan bağlantıyı kullanarak hizmet desteğine başvurun.

Cookies (çerezler) hatası

Tarayıcınızda cookie dosyalarının işlenmesi devre dışı bırakılmışsa Yandex'e giriş yapılamaz. Bu ayar Yardım bölümünde ayrıntılı olarak açıklanmıştır Cookies.

Hiçbir yol işe yaramıyorsa

Şifrenizi Erişim yenileme sayfasında yenilemeyi deneyin.

Şifreyi otomatik olarak kurtarmak, hizmet desteğine başvurmaya kıyasla her zaman daha basit ve hızlı bir yöntemdir. Bu nedenle, tüm kullanılabilir seçenekleri deneyin. SMS veya e-posta adresi aracılığıyla erişimi geri kazanma sizin durumunuzda kullanılamıyorsa, güvenlik sorusunun yanıtını hatırlamaya çalışın. Güvenlik sorusunu yanıtlarken, yanıtı doğru ve gerekli klavye düzeninde girdiğinizden emin olun.

Erişimi geri kazanma denemeniz başarısız olursa hizmet desteğine başvurun.

Şifremi unuttum

Şifre yenileme prosedürünü izleyin.

Güvenlik sorusunun yanıtını unuttum

Gizli soru değiştirme sayfasında kontrol ederek sorunun yanıtını kendiniz hatırlamaya çalışın. Yanıtı doğru girdiğinizden ve klavye ayarlarınızı doğru seçtiğinizden emin olun.

Doğru yanıtı hatırlamıyorsanız size Destek Ekibi'ne başvurmak için özel bir form sunulacaktır.

Kullanıcı adımı unuttum

Erişim yenileme sayfasında Kullanıcı adı ya da e-posta alanının altında ipucu bulunur Belki, <tahmin edilen kullanıcı adı>?. Yakın bir zamanda bu bilgisayardan Yandex'e giriş yaptıysanız ipucu işe yarayabilir. İpucu içe yaramıyorsa, kullanıcı adını kendiniz hatırlamaya çalışın.

Ayrıca iletişim kurduğunuz kişilere elektronik posta adresinizi, Moy Krug profilinizi veya Ya.ru günlüğünüzün adresini sormayı deneyebilirsiniz.

Lütfen resimdeki simgeleri giriniz

Yandex'in, kullanıcı hesabınıza giriş esnasında ekranda gördüğünüz resimdeki simgeleri girmenizi önermesi, size ait IP adresinden sık sık yanlış giriş şifresi kullanılarak giriş denemesi yapıldığı anlamına gelmektedir.

Bu duruma yol açan sebepler:

  • Son birkaç gün içinde yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresi kullanarak Yandex'e girmeye çalıştınız.

  • İş yeriniz veya evinizdeki yerel ağın diğer kullanıcıların birden fazla kez peşpeşe yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresiyle giriş yapmaya çalıştınız. Bu konuda ağ yöneticinize başvurmanızı öneririz.

  • Outlook, Mail veya Opera gibi bir e-posta uygulamasında yanlış kullanıcı adı veya şifre girdiniz.

  • Bilgisayarınız Yandex'teki kullanıcı hesabınıza izinsiz olarak giriş yapmaya çalışan bir virüs kapmış olabilir. Bu durumda bilgisayarınızı ücretsiz çevrimiçi virüs ayıklama uygulamalarıyla kontrol etmenizi öneriyoruz. Anti-virüs uygulaması geliştirme şirketlerin çoğu, virüs koruma ürünlerini ücretsiz sağlamaya hazır.

Kullanıcı hesabıma erişim otomatik olarak yenilenmiyor

Kullanıcı hesabı erişiminin yenilenmesi için ihtiyacınız araçların bulunmadığı (yani güvenlik sorusu, cep telefon numarası veya ek e-posta adresini belirtilmeyen) durumlarda "Kullanıcı hesabınıza erişimin otomatik olarak yenilenmesi mümkün değildir" mesajını alırsınız. Şifre kurtarma araçlarınız olmadığı sürece şifrenizin sıfırlanması mümkün değildir.

Bu durumda hesabınıza erişimi yenilemenizin tek yolu hata mesajı penceresinin alt kısmındaki bir bağlantıdan geçerek Yandex Kullanıcı Destek Servisi'ne başvurmaktır. Bu bağlantının görüntülenmesi için Erişim yenileme sayfasında kullanıcı adınızı ve resimdeki simgeleri girmeniz yeterlidir.

Not. Erişim yenileme taleplerinizi e-posta veya başka kanallardan göndermeniz halinde bunların incelenmesi çok daha uzun sürebilir. Dolayısıyla bu talebinizi bu bağlantı üzerinden iletmenizi tavsiye ederiz.

Firefox'ta "OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı" yönündeki bir cevap alıyorum

Bilgisayarınızdaki sistem saati ayarları yanlış olabilir. İşletim sisteminizdeki saat dilimi ayarlarında sizin coğrafi konumunuza uygunluğunu kontrol edin ve saat.yandex.com.tr adresinden saat ayarlarınızı kontrol edin.

Klavye