Destek Ekibi

Kayıt olabilir ve Yandex ID’nizi ayarlayabilirsiniz. Bununla Yandex servislerinin tüm özelliklerine erişebilirsiniz, örneğin Yandex Mail, Yandex Disk vb.

Sorunuzun hangi konuyla ilgili olduğunu seçin:

Erişimi özel sayfaya giderek kurtarmaya çalışın

Erişim kurtarma sayfasına gidin. Burada hesabınıza bağlı telefon numarası, ek e-posta adresi veya güvenlik sorusuna yanıt gibi ek bilgiler girmeniz gerekir.

Hesabınızdaki bu veriler çok eski ve geçersiz ise (örneğin, belirtilen telefon numarasına erişiminiz yoksa) lütfen erişim yenileme anketini doldurun.

Web tarayıcınızda veya cihaz ayarlarında kaydedilen şifreye bakın

Hesabınıza kullanıcı girişiniz yapılmış bir cihazınız varsa kayıtlı şifre için tarayıcınızı veya işletim sistemi ayarlarını kontrol edin.

Yandex Browser için talimatlar

Diğer tarayıcılar ve ayrıca iOS ve Android işletim sistemleri de şifreleri saklar. Bunları görüntüleme yöntemleri için tarayıcı veya cihazınızın yardım sayfalarını okuyun.

Şifreyi kendim yenileyemedim

Şifremi sıfırlayamıyorum veya Şifre yenileme kodu kabul edilmiyor bölümlerine göz atmayı deneyin. Sorun çözülmediyse, bize yazın.

Yardım bölümündeki önerilerimizi uygulamayı ve kullanıcı adını kendiniz kurtarmayı deneyin.

Kullanıcı adımı kendim kurtaramadım
Kullanıcı adını kendiniz kurtaramadıysanız, bize yazın.

Böyle bir doğrulama yapılmasının iki nedeni olabilir: Yeni bir cihazdan giriş yapıyorsunuzdur veya Yandex şifre değiştirme talep ediyordur.

Hesabınızda oturum açmış olduğunuz bir cihazınız kaldıysa hesabınıza güncel bir telefon numarası bağlayın ve SMS kodu kullanarak başka bir cihazda oturum açın. Bu cihaz bir telefonsa giriş yapmak için QR kodu kullanın.

Böyle bir doğrulama yapılmasının iki nedeni olabilir: Yeni bir cihazdan giriş yapıyorsunuzdur veya Yandex şifre değiştirme talep ediyordur.

Çoğu sorunun çözümü için kurumunuzun alan adı yöneticisine başvurmanız gerekir. Bunun kim olduğunu bilmiyorsanız, size e-posta kullanıcı adınızı ve şifrenizi veren çalışanla iletişime geçin.

Bir alan adı yöneticisiyseniz Kurumlar için Yandex 360’ın Yardım bölümündeki temel sorulara göz atın.

Oturum açarken doğrulama sorunlarıyla karşılaşırsanız size yardımcı olabiliriz. Böyle bir doğrulama yapılmasının iki nedeni olabilir: Yeni bir cihazdan giriş yapıyorsunuzdur veya Yandex şifre değiştirme talep ediyordur.

SMS gönderimi ile ilgili olası sorunlar için Doğrulama kodu gelmiyor bölümüne başvurun.

Sorunu çözemediyseniz lütfen form üzerinden destek uzmanıyla iletişime geçin.

Hesabınızın ele geçirildiğinden şüpheleniyorsanız lütfen Yardım bölümüne göz atın.

Kullanıcı adı değiştirilemez. Öte yandan, yeni bir kullanıcı hesabı oluşturarak e-posta kutunuzda aynı anda 2 farklı e-posta adresi kullanabilirsiniz. Bu konuda daha ayrıntılı bilgiyi Yandex Mail’in Yardım bölümünden alabilirsiniz.

Farklı hesapları birleştirmeniz veya bir kullanıcı hesabındaki tüm verilerini başka bir hesaba aktarmanız genellikle mümkün değildir.

Ancak bazı Yandex servislerindeki verileri başka bir kullanıcı adına aktarmanız mümkündür. Ayrıntılı bilgiyi bu servislerin Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Kart, internet ödemelerine kapalıysa kartın hesaba bağlanması mümkün olmayabilir. Ayrıca, kart 3D Secure teknoloji yardımıyla korumalı değilse bağlanamaz. Ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Başka bir sorunla karşılaşırsanız lütfen formu doldurun.

Yandex ID ile ilgili popüler sorular aşağıda sıralanmıştır. Bağlantılar ilgili konuda yararlı bilgiler içeren Yardım bölümlerine yönlendirir.

Sorum başka bir servisle ilgili

Yandex.com.tr/support adresinde, herhangi bir Yandex servisi Yardım bilgisini bulabilirsiniz.

Yandex Plus hakkında

Yandex Plus ile ilgili sorunlar hakkındaki ayrıntı bilgiyi, servisin Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Eşitleme veya Yandex Browser’da Şifre Yöneticisi özellikleriyle ilgili

Sorunuzun yanıtını eşitleme ve Şifre Yöneticisi ile ilgili Yardım bölümlerinde bulabilirsiniz.

Sorunuzun yanıtını burada bulamazsanız Yandex Browser’ın Destek Ekibi’ne başvurun.

Yandex Mail hakkında

Sorunuzun yanıtını daha hızlı almak için Yandex Mail Yardım’ını okuyun.