WebHaritalarHaberlerMailDiskGörselVideoÇeviri
Giriş
Ctrl öncekisonraki Ctrl

Telefon numarası ile ilgili sorunlar

Hata mı oluştu, ters giden bir şeyler mi var? Sorununuzun çözümünü aşağıda bulmayı deneyin.

Sorunuzun yanıtını burada bulamadıysanız Destek Ekibi'ne başvurun.

“Numaranın biçimi geçersiz”

Telefon numarası aşağıdaki formatta girilmelidir (+90 Türkiye'nin kodudur):

“Bu numara engellendi”

Onay kodu gönderildikten sonra numaralar bir süreliğine engellenir. Telefon numarasını ekledikten sonra, kodu içeren SMS'nin elinize ulaşmasını mutlaka bekleyin ya da birkaç saat sonra kodu tekrar istemeyi deneyin.

Onay kodlarının belirli bir geçerlilik süresi yoktur. Kod elinize ne zaman ulaşırsa ulaşsın, istediğiniz zaman Telefon numaraları sayfasına geri dönebilir ve kodu girebilirsiniz.

Onay kodu gelmiyor

Olası nedenleri:

  • Sistem SMS'yi henüz işleme alamamıştır (mesajın ulaşması için en uzun süre 24 saattir).

  • Telefonunuz kapalıdır ya da şebekenin çekim alanı dışındadır.

  • Yanlış telefon numarası girdiniz. Ülke kodunu doğru girdiğinizden emin olun: +90 — Türkiye'nin kodu.

    Diğer ülkelerin kodlarını istediğiniz zaman Yandex'ten öğrenebilirsiniz:

  • Yandex, sizin cep telefonu operatörünüze ileti gönderemez.

Cep telefonu kullanmıyorsanız ya da Yandex, cep telefonu operatörünüze SMS gönderimini desteklemiyorsa; unutulan şifreyi kurtarmak için ek e-posta adresini veya güvenlik sorusu yanıtını kullanabilirsiniz.

Numaranın eklenmesi, değiştirilmesi ya da silinmesi ile ilgili bildirim aldıysam ne yapmalıyım?

Ana numaranız ile ilgili siz işlem yapmayı çalışıyorsanız, sadece devam edin: Güvenlik nedeniyle Yandex, yapılan tüm işlemler ile ilgili SMS ve e-posta bildirimleri gönderir.

Ancak haberiniz olmadan bu bildirimi aldıysanız, biri hesabınıza erişimi elde etmiş olabilir. Korkmayın! Ana numara sayesinde hesabınız için erişimi otomatik olarak yenileyebilirsiniz. Kötü niyetli kişilerin cep telefonunuza erişimleri yoksa, bağlı numarayı ancak 30 gün sonra değiştirebilir ya da silebilirler. Bu süre zarfında yapabilecekleriniz:

  1. Hesabınıza erişimi yenileyebilir ve şifrenizi değiştirebilirsiniz.

    Şifremi unuttum bağlantısıyla geçerek Yandex.Pasaport'un talimatlarını takip edebilirsiniz; onay kodu alın ve yeni şifre oluşturun (şifre oluştururken önerilerimizi dikkate alın).

  2. Ana numaranın değiştirilmesini ya da silinmesini Telefon numaraları sayfasından iptal edebilirsiniz.

Klavye